Kao the Kangaroo: VIP DLC
Laat de fashionista in je de vrije loop met dit nieuwe DLC-pakket voor Kao de Kangoeroe!
Het VIP-DLC-pakket bevat drie scifikostuums: Ruimte Ridder, Robotica en Moderne Punk. Alle drie de outfits kunnen met de eerdere cosmetica worden gecombineerd, waardoor je een wereld aan modieuze keuzes hebt!