Kao the Kangaroo: VIP DLC
Future proof your fashion sense with this all new DLC pack for Kao The Kangaroo!
The VIP DLC pack contains three sci-fi themed costumes including - Space Knight, Robotic, and Future Punk. All three sets can be mixed and matched with previous cosmetics, adding a galaxy of options to your fashion choices!