Hello-copter
Verken Raven Books op een geheel nieuwe manier - vanuit de lucht! Vlieg rond met de Hello-kopter, een op afstand bestuurbare vliegende drone, die is uitgerust met een camera en een enterhaak; ontdek nieuwe oplossingen voor oude puzzels, en bereik eerder onhaalbare hoogten!