Ghostrunner: Metal Ox-pakket
Ghostrunner is a hardcore FPP-spel vol bliksemsnelle actie, gesitueerd in een grimmige cyberpunk megaconstructie. Beklim de Dharma Tower, de laatste schuilplaats van de mensheid, na een wereldvernietigende ramp. Baan je een weg van onder naar boven, confronteer de tirannieke Keymaster en neem je wraak.
Vergroot je cosmetische inventaris verder met het Metal Ox-pakket. Het Metal Ox-pakket, geïnspireerd op het Chinese ‘jaar van de os’ en Confucianistische deugden, brengt 4 gloednieuwe aangepaste katana- en handschoenensets naar de cyberleegte!