Game of Crone
Je moet de gevangenen die aan de Inquisitie ontsnapt zijn helpen overleven in de wildernis door ze te voorzien van alles wat ze nodig hebben, hun kamp ontwikkelen tot een versterkte nederzetting terwijl je de voordelen ervan in het oog houdt, en hen beschermen tegen het zwaard en het vuur omdat ze jou hun levens hebben toevertrouwd. Daarbij moet je ook de omstandigheden ontwarren van een wreed spel, wat leidde tot de Grote Knal en de terugkeer veroorzaakte van de Oeroude Vloek.