Faeria: Elements
Dit Puzzelpakket voor Faeria komt met 40 extra breinbrekende uitdagingen om te voltooien.
Jouw normale puzzelmeester, Jalmyr, heeft plaats gemaakt om de elementen vrij spel te geven.