Faeria: Chronicles of Gagana
Faeria: Chronicles of Gagana introduceert 40 GLOEDNIEUWE kaarten die jij aan je verzameling kunt toevoegen.
Deze overwinning is echter van korte duur omdat het klimaat langzaam aan het verslechten is en al gauw extreme winden over de hele aarde beginnen te blazen.
Op zoek naar een oplossing voor deze nieuwe, naderende cataclysme, begeeft de ploeg van de Gagana zich in onbekende gebieden.
Ze zullen nieuwe civilizaties, nieuwe continenten, nieuwe wezens tegenkomen... en op het einde: de Schatten van Gagana.
Vind en verzamel machtige nieuwe Schatkaarten die ook in Pandora Mode gespeeld kunnen worden.
De Mecha zijn een nieuwe subtype die samen met Chronicles of Gagana geïntroduceerd wordt. De Mecha zijn een bewuste ras van machines die de ploeg van Gagana tegen zal komen op hun reisen.
Chronicles of Gagana bevat een gloednieuwe achtergrond voor slachtvelden, of kustlijn, het welke de hoofdstart van de Mecha - Heartforge, representeert.