FIGHTING EX LAYER ANOTHER DASH Full Package
De volgende features worden ontgrendeld na aankoop van het 'Fighting EX Layer Another Dash Full Package'.
■Spectator Mode (online vs) wordt geïmplementeerd tijdens de update die in juni gepland staat.