Dead by Daylight: Alan Wake-hoofdstuk
Van de ene Dark Place naar de andere. Dead by Daylight: Alan Wake brengt de bestsellerauteur Alan Wake in de Fog. Als je deze add-on koopt, ontgrendel je ook een exclusieve universele charm: Nail Gun.
Alan Wake begrijpt wat het is om overweldigende obstakels te moeten overwinnen en heeft zelf in Bright Falls genoeg verschrikkingen ervaren. Nu zit hij vast in een nieuwe nachtmerrie boordevol genadeloze vijanden en onwaarschijnlijke bondgenoten. Zal hij hier uit weten te ontsnappen?