DeLorean 2650
DeLorean Motor Company, een van de meest iconische autofabrikanten in het universum, stopt zijn vlaggenschip in GRIP. Bewapend, bepantserd, omkeerbaar en vol kerosine: dit is de meest opgevoerde DeLorean die je ooit zult tegenkomen - en besturen.