Costume Magapack
Ontgrendel alle speelbare personages en kledingopties nu met de Costume Megapack en help dieren te beschermen! De opbrengst van de verkoop van deze add-on-content zal PETA ondersteunen in hun campagne om dieren te redden van wreedheid.