Classic Space-pakket
Een kleine stap voor de mens, maar een grote SPRONG voor LEGO Worlds! Ga met je iconische astronaut door LEGO Worlds samen met een aantal Classic Space-voertuigen en -voorwerpen. Maak, ontdek, verken en ga samen met je vrienden in een stijlvolle maanbuggy op avontuur in jouw werelden. Vlieg door de dampkring in de ruimtekruiser, graaf de nieuwe maanbioom op in de ruimtegraver en land je eenmansruimteschip op de nieuwe Space Theme-wereld!