Carcassonne - Inns & Cathedrals
Inns & Cathedrals maakt Carcassonne strategischer. Je moet elke beurt nog harder nadenken over wat je doet, omdat er nieuwe meeples, nieuwe gebouwen en 18 nieuwe tegels zijn.