Nieuwe Nintendo Switch-games – Mei 2024
Duik binnenkort de diepte in in een rustgevend onderwateravontuur, verken een bruisende metropool als verdwaald katje, ontvouw een hilarisch avontuur met Mario en nog veel meer op de Nintendo Switch! Bekijk deze selectie games voor mei en klik op games die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen!
Ga op een rustgevende reis door de oceaan in Endless Ocean Luminous. Kijk je ogen uit in een mysterieuze onderwaterwereld die met elke duik verandert, ontdek meer dan 500 soorten levensvormen, ga op zoek naar verborgen schatten en meer. Verken deze wateren op je eigen tempo, in je eentje of online met tot wel 30 spelers.
Een vredig dutje mondt uit in een speels avontuur in Little Kitty, Big City. Thuiskomen is natuurlijk je belangrijkste doel, maar er is onderweg een hoop te doen. Wat dacht je ervan om andere dieren een pootje te helpen, je te laten aaien door mensen of gewoon dingen omver te gooien? Je weet wel... typische kattendingen!
Betreed een wereld die in chaos is gestort en bepaal het lot in Biomutant. Combineer mutantenkrachten met meleevaardigheden en martial arts in deze post-apocalyptische actie-RPG waarin jouw keuzes bepalen hoe het verhaal eindigt. Word jij de redder van de wereld of leid jij alles en iedereen de verdoemenis in?
Draai de tijd terug om klonen van je vroegere zelf te maken en vecht met een leger van jezelf in Lysfanga : The Time Shift Warrior. Word een legioen en versla monsters om Antala te redden in deze tactische actiegame.
In een oud hotel ergens in Centraal-Europa ligt een surrealistisch en huiveringwekkend puzzelavontuur verborgen van de makers van Sayonara Wild Hearts. Stort je in een moordmysterie als geen ander en los raadsels op om het grote vraagstuk te ontcijferen in Lorelei and the Laser Eyes.
Er staat je een hilarisch avontuur vol kleurrijke personages en papierplezier te wachten in Paper Mario: The Thousand-Year Door. Ga met Mario en een kleurrijke cast van nieuwe en bekende gezichten op pad en ga op zoek naar de juweelsterren op een reis waar je om elke hoek nieuwe verrassingen kunt verwachten!
Zet je speursnavel op in dit eenderverende mysterie-avontuur en zoek naar aanwijzingen om de hamvraag te beantwoorden in Duck Detective - The Secret Salami. Inspecteer en ondervraag verdachten om meer over hun geheimen te weten te komen en gebruik je verzamelde aanwijzingen om de zaak te kwaken!
Construction Simulator 4 neemt je mee naar de schilderachtige bossen en baaien van een fictief gebied dat is geïnspireerd door het Canadese landschap. Voltooi speciale uitdagingen om je bouwbedrijf te laten groeien, waarbij je meer dan 100 bouwprojecten kunt aannemen en gebruik kunt maken van meer dan 80 voertuigen, machines en hulpmiddelen.
En binnenkort verschijnen er natuurlijk nog veel meer games op de Nintendo Switch! Ontdek alle releases van mei.