Speel op jouw manier
Scan allerlei soorten organismen en kom van alles te weten over meer dan 500 soorten, waarvan sommige als uitgestorven te boek stonden, of zelfs... mythisch?
Je onderzoeksassistent zal allerlei informatie geven en interessante inzichten delen over de soort die je hebt gescand.
Zwem samen online in groepen van maximaal 30 spelers. Begroet je mededuikers en ga samen naar de dieptes om ontdekkingen te doen.