Little Kitty, Big City
Zoek je de weg naar huis of struin je eerst wat rond in de grote stad? Thuiskomen is natuurlijk je belangrijkste doel. Zou je zeggen. Nou ja, het is een van je doelen. Misschien meer een richtlijn... Het staat in elk geval ergens op je to-dolijst! Maar eerst? Verkennen!