Ontdek de geheimen van 1-2-Switch!
1-2-Switch is een partygame voor de Nintendo Switch, waarin je meer naar je tegenstander kijkt dan naar het scherm. Met 27 leuke manieren om het tegen elkaar op te nemen hoef je je geen moment te vervelen, maar wist je dat een aantal van deze spellen ook verborgen geheimen bevat?
Laten we eens een blik werpen op een aantal geheimen in 1-2-Switch die je misschien nog niet ontdekt hebt!
Maar wist je dat je ook je hoofd kunt scheren? Als je Scheerbeurt drie keer achter elkaar speelt, krijg je de kans om jezelf een nieuw kapsel aan te meten! Beeld je in dat je Joy-Con een kappersschaar is en strijd met een vriend om wie de beste scheerbeurt kan leveren.
Zoals je zult begrijpen, knip je in andere hoeken dan wanneer je een gewone scheerbeurt zou geven. Dus zelfs als je niet zo goed bent in de normale versie van het spel, zou je tot de ontdekking kunnen komen dat je een verborgen talent hebt voor het scheren van hoofden.
In Toverstrijd gebruik je de Joy-Con als een toverstok en genereer je toverkracht om je betoverde tegenstander te verslaan.
Je richt je toverstok op je tegenstander en bestookt hem of haar met zoveel spreuken als je maar kunt, maar wist je dat je - zelfs tijdens het vechten - kunt doorgaan met het genereren van extra kracht door met je pols te draaien?
De buit in de bovenstaande afbeeldingen is het minst kostbaar van allemaal. We willen de pret niet bederven, dus als je de mooiste schatten wilt scoren, zul je dat zelf moeten doen!