CI16_3DS_MonsterHunterGenerations_Mizutsune.jpg
Als Monster Hunter nog onbekend terrein voor je is, kun je jezelf oriënteren in het deel Gameplay. Daar raak je vertrouwd met de beginselen van het jagen. Lees hoe je het juiste wapen kiest en hoe je het initiatief kunt behouden terwijl je oog in oog staat met kolossale prooien. Je vindt er bovendien informatie over populaire monsters die het land opnieuw onveilig maken. Zelfs ervaren jagers doen er goed aan om even een kijkje te nemen. Het kan immers geen kwaad om je kennis van deze schepsels op te frissen.
Uiteraard willen we alle jagers aanmoedigen om de handen ineen te slaan met vrienden en andere spelers in de online* en lokale multiplayerstanden. Ga naar het deel Multiplayer om te zien hoe je andere jagers kunt optrommelen en prooien gezamenlijk te lijf kunt gaan.
Onder Extra's kom je meer te weten over nieuwe content op basis van series als Fire Emblem en Okami, die door Nintendo en Capcom samen wordt ontwikkeld.