Art of Balance TOUCH!
Puzzelspellen moeten verslavend zijn. Dat was ons voornaamste aandachtspunt tijdens de ontwikkeling van het spel. Daarom hebben we 200 levels ontworpen die niet alleen je vaardigheden op de proef stellen, maar ook je verbeeldingskracht. Dankzij zijn perfecte touchscreenbesturing is 'Art of Balance TOUCH!' eenvoudig om te spelen, maar moeilijk om weg te leggen.