Vorige week riepen we je op om te helpen bij het uitzoeken van een winnaar van onze Let’s Play Xenoblade Chronicles-videowedstrijd. We willen iedereen bedanken die de tijd heeft genomen om de door fans gemaakte video's te bekijken en hun favroriet te kiezen.
De stemmen zijn geteld en als winnaar is Roy Lagendijk uit Nederland uit de bus gekomen! Roy's passie voor Xenoblade Chronicles bleek overduidelijk tijdens zijn begeleide videotoer langs een aantal persoonlijke hoogtepunten uit het spel en zijn inzending is nu de hoofdvideo op het officiële YouTube-kanaal van Xenoblade Chronicles.
Roy ontvangt vouchers voor The Last Story en Pandora's Tower, twee geweldige Wii-spellen die in 2012 verkrijgbaar zullen zijn. De overige finalisten ontvangen een voucher voor een van deze twee actie-RPG's, naar eigen keuze.