Afgelopen maand vroegen we je om video's in te zenden waarin je je favoriete momenten uit de epische Wii-RPG vast zou leggen voor onze Let's Play Xenoblade Chronicles-videowedstrijd.
We willen iedereen die mee heeft gedaan hartelijk bedanken en je verzekeren dat het helemaal niet gemakkelijk was om vijf finalisten te kiezen uit de overvloed aan inzendingen van hoge kwaliteit die we ontvingen. Maar na zorgvuldig gekeken te hebben, hebben we onze vijf favoriete video's gekozen en nu hebben we jou nodig om een winnaar uit te kiezen!
Ga naar onze stempagina voor de Let's Play Xenoblade Chronicles-videowedstrijd en stem op je favoriete video door deze te delen via Facebook of Twitter. Je kunt stemmen tot maandag 7 november. De maker van de meest gedeelde video ontvangt vouchers voor de gewilde Wii-spellen The Last Story en Pandora's Tower, zodra deze verkrijgbaar zijn in 2012. De overige vier finalisten ontvangen een voucher voor een van deze twee spellen, naar eigen keuze.
Bekijk het verbluffende Xenoblade Chronicles vanuit het perspectief van de mensen die er de meeste tijd mee hebben doorgebracht en help om een gelukkige Wii-speler te voorzien van een dubbele dosis actie-RPG-weelde!