Last week we asked you to help pick a winner in our Let’s Play Xenoblade Chronicles video contest. We’d like to thank everyone who took the time to watch the fan-created videos and select their favourite.
Voting for the competition is now closed, and we’re pleased to announce that the winning submission came from Roy Lagendijk of the Netherlands. Roy’s passion for Xenoblade Chronicles shone through as he led us on a guided tour of his personal highlights from the game, and his entry is now the featured video on the official Xenoblade Chronicles YouTube channel.
Roy can also look forward to receiving vouchers for The Last Story and Pandora’s Tower, two hotly-anticipated Wii games launching in 2012. Runners-up will also receive a voucher for their choice of one of those action-packed RPGs.