Als je al sinds de eerste glimp van het spel op E3 2009 hebt gewacht op The Legend of Zelda: Skyward Sword, dan weet je vast dat het nieuwste deel in de legendarische serie op dit moment overal in Europa in de winkels ligt!
The Legend of Zelda: Skyward Sword gebruikt de kracht van de Wii MotionPlus-technologie voort een nieuw niveau van strategisch zwaardvechten en is nu al bezongen met lof door critici van over de hele wereld. Bestuur Link tijdens zijn afdaling uit een wereld boven het wolkendek om Zelda te redden en gebruik compleet nieuwe wapens en voorwaarden tijdens je reis. Het is een onvergetelijk avontuur, waarover je meer kunt ontdekken op onze officiële site van The Legend of Zelda: Skyward Sword.
Als je honger naar meer over Skyward Sword nog niet gestild is, dan heb je geluk! Nintendo of America heeft video's met verhalen van beroemde Zelda-fans als Elijah Wood en speciaal gemaakte video's over de serie op hun officiële YouTube-kanaal en je kunt ook nog de eerste pagina's van een webcomic van Penny Arcade bekijken!
Je zult het vast met ons eens zijn dat 2011 een goed jaar is voor fans van The Legend of Zelda!