WiiWare
Street Fighter Alpha 2 vloert je met bliksemsnelle gameplay en fenomenale vernieuwingen, zoals de Alpha Counter-techniek en het weergaloze combosysteem!
Dompel je onder in een unieke audio-visuele belevenis waarin kunst en technologie elkaar ontmoeten. Luminarrow bewegen in pijlvormige formaties en brengen geluiden voort die in toon veranderen, afhankelijk van hun richting. Bouw een netwerk van Luminarrow om prachtige melodieën te creëren.
Dompel je onder in een unieke audio-visuele belevenis waarin kunst en technologie elkaar ontmoeten. Sun-Animalcule beginnen hun leven als eieren en brengen licht en geluid voort tijdens het verlopen van hun korte levenscyclus. Geniet van het spektakel en zie ze voor je ogen groeien!
Een ware actie-RPG van epische grootsheid, waarin je met zwaard en magie een duivels invasieleger dat Exidia belaagt te lijf gaat.