WiiWare
Street Fighter Alpha 2 explodes on-screen with lightning-fast gameplay and amazing innovations from Alpha Counters to an incredible Custom Combo System!
Dive into a unique audio-visual experience where technology meets art! Luminarrow move in arrow-shaped formations, emitting sounds that change in pitch depending on their direction. Construct a network of Luminarrow to create beautiful melodies!
Dive into a unique audio-visual experience where technology meets art! Sun-Animalcule start life as eggs, emitting lights and sounds as they progress through their brief life cycle. Enjoy the spectacle as they grow before your eyes!
A true action RPG of epic proportions where you must use your sword and magic to fight off an army of demon invaders who have come to plague Exidia.