Zoals je misschien al weet, duurt het nog maar enkele dagen voordat Super Smash Bros. Brawl in Europa wordt uitgebracht. Volgepakt met bekende gezichten van Nintendo en andere ontwikkelaars, wordt dit de grootste knokpartij aller tijden!
Weet jij al een beetje wat je kunt verwachten als Super Smash Bros. Brawl arriveert in een winkel bij jou in de buurt? Lees de feiten hieronder om meer te weten te komen over de Smash Bros.-franchise en ontdek wat je kunt verwachten als je met de Brawl begint.
Super Smash Bros. Brawl is de derde game in de Smash Bros.-serie. Het eerste deel, Super Smash Bros., werd in 1999 uitgebracht voor de Nintendo 64, drie jaar later gevold door Super Smash Bros. Melee voor de Nintendo GameCube.