Nog één ding, bedoel je...
Als jullie nog een ding willen vertellen aan onze lezers over New Super Mario Bros. Wii, wat zou je dan zeggen?
O, als je meer dan één ding wilt zeggen, mag dat ook hoor! Je mag ook drie dingen zeggen, als je wilt! (lacht)
Dat klopt. We hebben dit spel ook een tikje uitdagender gemaakt dan de voorganger op de Nintendo DS.
Ik kan me voorstellen dat het jullie drieën behoorlijk raakte toen mensen zeiden dat de DS-versie een beetje te makkelijk was. Miyamoto in het bijzonder.
Ik denk inderdaad dat dit Miyamoto wel had geraakt. Dus hebben we dit keer het spel wat moeilijker gemaakt. Ik hoop echt dat mensen dit zelf zo ervaren. Tijdens het spelen denk je soms: “Dit is behoorlijk pittig, zeg!”
Maar hoewel er moeilijke stukken in zitten, er is altijd nog de Super Guide die ervoor zorgt dat ook beginners alles kunnen halen.
Precies. En daarbij zitten ook een paar fantastische filmpjes tussen de Hint Movies.
Je kunt in waanzinnige filmpjes zien hoe de experts van de Mario Club bepaalde levels spelen, hè?