Gratis demo verkrijgbaar!*
Wanneer het slaperige dorpje Hakum wordt aangevallen door een schrikwekkend monster, is het jouw taak om in de voetstappen van de legendarische rijder Redan te treden en de waarheid te ontdekken achter een duistere kracht die de zwarte vloek wordt genoemd.
Stijg tot nieuwe hoogtes tijdens een wervelend avontuur in een wijde wereld vol verbluffende plaatsen om te verkennen en nieuwe vrienden om te ontmoeten!
Als veelbelovende jonge rijder gebruik je de bovennatuurlijke kracht van de bindingssteen om een band te vormen met meer dan 60 monsters uit het Monster Hunter-universum, waarna je hun vaardigheden kunt aanwenden!
Bestijg je monster en neem het op tegen allerlei ongetemde beesten in tactische turn-based gevechten! Leer nieuwe technieken, ontketen krachtige combo's en verbeter het niveau van je rijder om sterkere monsters over te halen om aan je zijde te vechten.