Dromen in duigen
Deze knalroze knokpartij is gebaseerd op de minigame Team Kirby Clash in Kirby: Planet Robobot.
Het vredige Dream Kingdom wordt vanuit het niets aangevallen door vijanden! Vier varianten van Kirby bundelen hun krachten en gaan samen de strijd aan via Local Play. Als je in je eentje speelt, krijg je gezelschap van computergestuurde teamgenoten.
Je kunt Team Kirby voorzien van krachtige wapens en pantsers, iedere van de vier unieke rollen onder de knie krijgen en de vrede herstellen in het Dream Kingdom door de strijd aan te binden met de beruchte vijanden uit de wererld van Kirby.
Je kunt kiezen uit vier verschillende rollen, die allemaal gepaard gaan met speciale eigenschappen en vaardigheden.
Doctor Healmore: Doctor Healmore kan de gezondheid van het team herstellen. In het heetst van de strijd zul je blij zijn dat de dokter van de partij is.
Zelfs de meest geharde spelers zullen een hele kluif hebben aan de missies in deze game. Speel een level uit met een bepaalde rol of lever een unieke prestatie om een Platinum Medal te verdienen.
Tijdens het vechten duiken er regelmatig magische Power Tablets op. Als ieder teamlid een Power Tablet pakt, ontketen je een vernietigende Team Meteor-aanval waar je tegenstanders niet van terug hebben.
Zodra je een missie hebt voltooid, word je rijkelijk beloond. Verzamel diverse fragmenten waarmee je pantsers en wapens kunt smeden in de Shoppe. Met de ervaringspunten die je hebt opgedaan kun je je dappere strijders in niveau laten stijgen. Daarnaast kunnen je prestaties in de strijd met diverse medailles worden beloond.
Kirby staat erom bekend dat hij van alles en nog wat opslokt, maar dit keer heeft hij vooral zin in Gem Apples. Met deze smakelijke vruchten kun je nieuwe missies vrijspelen en je moegestreden team in een oogwenk nieuwe energie geven!