Gravity-defying action hits Wii U today as Mario Kart 8 launches in South Africa! Packed with 32 new and remastered courses, thrilling antigravity gameplay, the ability to share race highlights via Mario Kart TV and much more, Mario Kart 8 offers exhilarating races anyone can enjoy! Four people can race together in local multiplayer using a wide variety of supported controllers, and up to 12 players can go head-to-head online in intense races. Two players in the same room can even go online together to take on the rest of the world!
When the race is over, share the best moments with the whole world using Mario Kart TV! Post 30, 45 or 60-second highlight reels to Miiverse, and even upload them to YouTube* from within the game – no additional equipment required! Explore highlights from players all over the world with your PC or smartphone at the new Mario Kart TV website.
Plus, if you register Mario Kart 8 in Club Nintendo before 23:59 (local time) on July 31st 2014, you can claim a free download code for one of ten Wii U games**! With great experiences on offer like Pikmin 3’s unique blend of exploration, action and strategy, the swashbuckling high seas adventure of The Legend of Zelda: The Wind Waker HD and more, there really is something for everyone. Find out the full details at our Mario Kart 8 Bonus Game Promotion website.
To learn all about online play, Mario Kart TV and more, race on over to the Mario Kart 8 website, and check out our Wii U website to see more unique experiences you’ll only find on Wii U!