Vandaag: ronkende motoren op de Wii U, want Mario Kart 8 komt uit in Europa! Met 32 nieuwe en opnieuw ontworpen circuits, zinderende gameplay die de zwaartekracht trotseert, en de mogelijkheid om de hoogtepunten van je race te delen via Mario Kart TV, biedt Mario Kart 8 spectaculaire races waar iedereen van kan genieten! Race met z'n vieren tegen elkaar en gebruik verschillende ondersteunde controllers, of neem het op tegen anderen in intense online races voor maximaal twaalf spelers. Twee spelers die samen op de bank zitten, kunnen ook samen online spelen en zich meten met de rest van de wereld!
Als de race over is, kun je de beste momenten delen met de hele wereld via Mario Kart TV! Post filmpjes van 30, 45 of 60 seconden op Miiverse, of plaats ze direct vanuit de game op YouTube!* Bekijk hoogtepunten van andere spelers van over de hele wereld op je pc of smartphone op de nieuwe Mario Kart TV-website.
Als je Mario Kart 8 registreert bij Club Nintendo vóór 31 juli 2014, 23:59 uur (lokale tijd), dan heb je recht op een gratis downloadcode voor een fantastische Wii U-game!** Kies je voor Pikmin 3, een ontdekkingsreis vol actie en strategie? Of ga je de zee op in het epische avontuur The Legend of Zelda: The Wind Waker HD? Er zijn nog acht andere games die je kunt kiezen, dus ook voor jou zit er iets tussen. Kijk voor meer informatie op de website van de bonusgame-actie voor Mario Kart 8.
Race naar de Mario Kart 8-website voor meer informatie over online spelen, Mario Kart TV en meer, of kijk op onze Wii U-website welke unieke games de Wii U nog meer te bieden heeft!