A gaming legend returns (all set to get that catchy music stuck in your head for days) today with the release of the bang up-to-date incarnation of Tetris for Nintendo 3DS.
On top of enjoying the ageless, addictive and challenging gameplay of this iconic puzzle game, this iteration allows you to immerse yourself in stereoscopic 3D visuals – and with over 20 game modes to enjoy, you’re bound to find your perfect version of this block-rocking classic, whether playing solo or with family and friends, locally or online.
Tetris on Nintendo 3DS will also see you collecting items to use in one of the modes via SpotPass and even enjoying Augmented Reality modes - simply drop one of the AR Cards onto your kitchen table, desk or any flat surface, and you can enjoy Tetris like never before!
For more information on all the fun that Tetris on Nintendo 3DS has to offer, rotate your Tetriminos on over to our Tetris gamepage!