Please note, eligible games must be registered with Club Nintendo by 11.59pm on 30th June 2013. Claims for free download codes must be completed by 11.59pm on 31st July 2013. Claimants must be aged 16 or over and a resident of South Africa, the United Kingdom, Ireland, Germany, France, Spain, Italy, Belgium, the Netherlands, Portugal, Switzerland or Russia.
In order to become a Club Nintendo member, you need to register at least one registerable Nintendo system or boxed game on the Club Nintendo website. You can find a red product registration card inside the packaging of all current Nintendo systems and many Wii U, Nintendo 3DS, Wii and Nintendo DS games – enter the printed code on the Product Registration section of the Club Nintendo and then follow the on-screen instructions.
Nintendo 3DS and Nintendo 3DS XL bundle packs that include pre-installed versions of games come with two Club Nintendo registration codes: one for the hardware and one for the software. Registering the code for the pre-installed software, providing that software is one of the eight eligible games, counts towards the three games required to claim a free download code.
Game registrations are retroactive; any eligible game registered with Club Nintendo before the promotion was announced, including download versions, counts towards the three registrations required to claim a free download code.
As soon as you receive it. Codes will be sent out as soon as possible following your claim – if you have selected a game that is unavailable to buy at time of claiming, you will receive the code shortly after the local release of that game.
You should allow up to 24 hours following the registration of your third eligible game for the promotional banner to appear on your My Account page. You should also try refreshing the website, as your browser may be displaying a cached (out-of-date) version.
Please also remember that claimants must be aged 16 or over to enter this promotion; Club Nintendo users aged 15 and under will not be able to see the promotional banner, even if three eligible games are registered to their account.