There are so many great games available for Nintendo 3DS right now, you might be finding it hard to decide which one to get next. But don't worry! With our new So Many Games! promotion on a select range of top Nintendo 3DS titles, you'll be able to choose a Download Version of your most-wanted game absolutely free!
With eight great titles available in the promotion, the only hard part is deciding which one to get for free! For more information on how to claim and the promotion itself, please check out the How To Claim and Terms & Conditions sections of this promotional page.