Monster Hunter 3 Ultimate on Nintendo 3DS is full of spectacular action, with dozens of monsters, hundreds of quests and thousands of weapons and armour pieces all waiting to be discovered. And while it’s a great solo experience, it’s even better in local wireless multiplayer, where four nearby players can all team up to conquer huge beasts together. Now it’s even easier to assemble a squad of hunters thanks to our Monster Hunter: Gift & Hunt Together Promotion!
If you register Monster Hunter 3 Ultimate (Nintendo 3DS version) with Club Nintendo before 23:59 (South Africa) on 30th June, you’ll be able to receive a Recommendation Code which you can pass along to a friend. If your friend registers a Nintendo 3DS or Nintendo 3DS XL system between 00:01 (South Africa) on 4th June and 23:59 (South Africa) on 31st July 2013, and enters the Recommendation Code before 23:59 (South Africa) on 5th August 2013, he/she will be eligible to receive a free Download Code for Monster Hunter 3 Ultimate on Nintendo 3DS!
Whether you’re a veteran warrior looking for a hunting partner or a newcomer to the series keen to make a start, this is the promotion for you! For more information on how to claim and the promotion itself, please check out the How To Claim and Terms & Conditions sections of this promotional page.