Suspension Railroad Simulator
Experience the unique atmosphere of the Wuppertal Suspension Railroad Simulator!
For over 100 years, this unique vehicle connects the whole German city of Wuppertal, and transports an average of 82,000 people every day. Now you can drive with the Suspension Railroad Simulator virtually on the original track.