Ervaar de unieke sfeer van de Wuppertal Suspension Railroad Simulator!
Dit unieke voertuig rijdt al meer dan een eeuw rond in de Duitse stad Wuppertal, en brengt dagelijks 82.000 mensen naar hun bestemming. Met de Suspension Railroad Simulator kun je nu zelf over het spoor rijden.