Squids Odyssey
Squids Odyssey is a unique mix of action strategy and RPG: build your team of Squid heroes for epic turn-based battles against corrupted crabs and shrimps!
Steev and the rest of the Squids are in danger! An infectious black ooze is corrupting their world, and this band of unlikely heroes needs to fight back to save their kingdom! Squids Odyssey is not just about gorgeous cartoon art, jaunty music and humorous storytelling: the battles provide a deep challenge as strategy and skill are required to use the environment, the Squids' strengths and enemies' weaknesses to lead your team to victory!
Recruit a unique team of Squids in four different classes – shooters, scouts, troopers and healers – and customise your party with ability-boosting helmets. Battle your way through ancient citadels, exotic coral reefs and Asian temples to save your underwater world – and if you're after a tougher challenge, dive deep into Pro Mode!
Free download of Squids Odyssey on Wii U if you've downloaded Squids Odyssey on a Nintendo 3DS that is linked to the same Nintendo Network ID that you have registered on Wii U.