Squids Odyssey
Squids Odyssey is een unieke mix van actie, strategie en RPG. Vorm je eigen team met Squid-helden voor epische turn-based gevechten tegen corrupte krabben en garnalen.
Steev en de rest van de Squids zijn in gevaar! Hun wereld wordt bedreigd door donker slijk, en de achtarmige helden moeten de strijd aangaan om hun koninkrijk te redden! Squids Odyssey draait niet alleen om de prachtige artwork, de sfeervolle soundtrack en de grappige verhaallijn. De gevechten vormen een echte uitdaging, omdat je strategie en behendigheid nodig hebt. Gebruik de omgeving, de kracht van je Squids en de zwakke plekken van je vijanden om je team naar de overwinning te leiden.
Vorm een uniek team van Squids uit vier verschillende klassen: schutters, verkenners, vechters en genezers. Geef ze extra krachten met maffe helmen die hun vaardigheden versterken. Vecht je een weg door oeroude forten, exotische koraalriffen en Aziatische tempels om je diepzeewereld te redden. Ben je toe aan een grotere uitdaging? Duik dan in het diepe met de spelstand Pro!
Je kunt Squids Odyssey gratis downloaden voor de Wii U als je Squids Odyssey al hebt gedownload voor de Nintendo 3DS. De Nintendo 3DS moet gekoppeld zijn aan dezelfde Nintendo Network ID die je hebt geregistreerd op de Wii U.