SHOOTY SPACE
Time to save the galaxy from the evil MACHINE CORP. In SHOOTY SPACE, blast your way through fields of enemies and bosses to achieve a high score. Experience the endless fun with off-TV play on the Wii U GamePad, or on the TV in glorious 1080p HD! Instant restart allows you to get back into the game quicker than ever!