Tijd om het melkwegstelsel te redden van de slechte MACHINE CORP. In SHOOTY SPACE knal je hordes vijanden en eindbazen aan barrels om een high-score te behalen. Je kunt deze game zonder tv spelen op de Wii U GamePad, of op de tv in 1080p HD!