Somewhere along the venerable Route 7, in the middle of nowhere, you will find Joe’s Diner. As an employee working the graveyard shift for the next month, your primary task is to keep the tables clean – no tough challenge at all.
Unfortunately, there is a rub to it: the old diner was built on the site of a former Indian cemetery.
It is up to you to keep things calm and not incur the angry chieftains’ wrath while keeping up your duties as a waiter.