Blasting Agent: Ultimate Edition
The Black Hand of Fate, an international terrorist group, has constructed a secret base within the heart of a volcano and built a massive army of bio-engineered soldiers and genetic monsters to take over the world! You are the only one that can put a stop to their dastardly plans. You are the Blasting Agent!
Leap into classic jump-and-shoot gameplay in a variety of levels filled with enemies, secrets, and challenging boss fights. Collect upgrades and power-ups as you go. There's also an unlockable Hard Mode with costume rewards!