Blasting Agent: Ultimate Edition
De Black Hand of Fate, een internationale terreurgroep, heeft een geheime basis gebouwd in een vulkaan. Daar brengt de groepering een reusachtig leger genetisch gemanipuleerde wezens op de been om daarmee de wereld te veroveren. Jij bent de enige die de snode plannen van de terroristen kan dwarsbomen. Jij bent de Blasting Agent!
Beleef klassieke gameplay in verschillende levels vol vijanden, geheimen en uitdagende eindbaasgevechten. Verzamel gaandeweg upgrades en power-ups. Je kunt ook de Hard Mode vrijspelen, waarin je beloond wordt met speciale kostuums.