The saga continues after 99Bullets! This time, the problem isn't the number of bullets, but the amount of time in this exciting, retro-style action game, where you modify time to avoid all kinds of dangers.
After finishing off Black Eye, V-99 has reached a mysterious zone called Bit 8, without knowing why he could modify time! But everything became complicated with the appearance of the BLACK VECTORS, mysterious beings that aim to destroy any intruder who reaches Bit 8.