Rustler
Grand Theft Horse - Wreak havoc in a medieval world. The Great Tournament is offering the hand of the princess as a prize. Go from local brigand to champion. Or don’t. Guy (that’s you) and his friend (conveniently named Buddy) are out to win the prize with holy hand grenades, pimped out horses, and their own personal minstrels in tow. It’s madness and mayhem with true comedic flair.