Belangrijkste kenmerken
Grand Theft Horse - De prijs van het Grote Toernooi is de hand van de prinses. Werk je op van lokale struikrover tot kampioen. Of niet. Guy (dat ben jij) en zijn vriend (voor het gemak Buddy genaamd) gaan voor de prijs met heilige handgranaten, gepimpte paarden, en hun eigen persoonlijk minstrelen in hun voetsporen. Het is waanzin en chaos met een echte komische inslag.