WE DID IT AGAIN!
If you thought the first chapter was awesome, well, buckle up because we are going to blow you away with incredible new features!
Whether it's the backyard of a house in the suburbs or a mini-golf course in a village in the Wild West, your tracks will be surrounded by the most stunning environments!
Discover 5 brand-new locations, master their secrets, and you'll feel right at home both there and on the podium.
New terrains are another fantastic new entry that will make your races even more exciting and challenging. Grass, sand, and more will directly affect the handling of the vehicle – something to keep in mind when you choose your ride. Strategy plays an even bigger role now!
Before impressing your opponents with a great victory, leave them speechless with crazy new moves! In addition to Drift and Boost, now you can show off your Lateral Dash and Single or Double Jump. Use them wisely, and at the right time to bump into your rivals and kick them off the track… or simply to avoid those barriers!
And with the new Jumps you can skip ahead of traffic and also find new secret shortcuts!
The most acclaimed editors are back! Create the track of your dreams with the powerful Track Editor, or use the best creations from the community!
And of course, beautiful tracks call for awesome cars. The new and improved Livery Editor is what you need: with new tools like the Stickers Editor, you can design and save patterns and shapes to create your masterpiece. We are sure the best one will come from your imagination!
Literally. The new campaign mode features a brand-new and original story-driven adventure! The city is under attack and only you can save it from the creatures. How? Easy – winning exciting dedicated races and challenges! OK, it won’t actually be that easy… but it will surely be exciting! So get ready to be not just a winner, but a real hero!