HET IS ONS WEER GELUKT!
Als je het eerste deel al geweldig vond, maak je borst dan maar nat voor de ongelooflijke nieuwe features van dit tweede deel!
Of het nu de achtertuin van een huis in de buitenwijken is, of een midgetgolfbaan in een dorp in het Wilde Westen: je banen worden omringd door de meest verbluffende omgevingen!
Ontdek 5 gloednieuwe locaties, kom achter de plaatselijke geheimen en voel je thuis, zowel daar als op het podium.
Een andere fantastische nieuwe feature: nieuwe ondergronden die je races nog spannender en uitdagender maken. Of je nou op gras, zand of iets anders rijdt; de besturing van het voertuig reageert er direct op. Iets om in gedachten te houden wanneer je een rit uitkiest. Strategie speelt nu een nog grotere rol!
Voordat je indruk maakt op je tegenstanders met een geweldige overwinning, kun je ze een mond vol tanden bezorgen met krankzinnige nieuwe moves! Naast de Drift en de Boost kun je nu ook de Lateral Dash en de Single en Double Jump etaleren. Zet deze slim en op het juiste moment in om je rivalen te verrassen en ze van de baan te vegen... of om al die obstakels te trotseren!
Met de nieuwe Jumps kun je ook het verkeer voor je omzeilen en nieuwe geheime geitenpaadjes vinden!
De meest geprezen editors zijn terug van weggeweest! Maak de baan van je dromen met de krachtige Track Editor, of haal inspiratie uit de beste creaties van de community!
Daarnaast schreeuwen zulke heerlijke banen natuurlijk om prachtige auto's. De nieuwe en verbeterde Livery Editor biedt alles wat je nodig hebt: met nieuwe tools zoals de Stickers Editor kun je je eigen patronen en vormen ontwerpen en opslaan, om zo je eigen meesterwerk te creëren. Laat je verbeelding spreken voor de beste resultaten!