For The King
For The King is a strategic RPG that blends tabletop and roguelike elements in a challenging adventure that spans the realms. Set off on a single player experience or play cooperatively both online and locally. None before you have returned from their journey. Will you put an end to the Chaos?
The King is dead, murdered by an unknown assailant. Now the once peaceful kingdom of Fahrul is in chaos. With nowhere left to turn and stretched beyond her means, the queen has put out a desperate plea to the citizens of the land to rise up and stem the tide of impending doom. Will you put an end to the Chaos?
For The King is a challenging blend of strategy, turn-based combat, and roguelike elements. Each playthrough is unique with procedural maps, quests, and events. Explore Fahrul in either single player, local, or online co-op.